شالویی دلایل خداحافظی با حسینی / تلاش برای انجام کارهای دور از وعده – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در دیدار با مدیران معاونت هنری از سید مجتبی حسینی تجلیل و از خدمات حسینی قدردانی و قدردانی شد. محمود شالویی به عنوان معاون وزیر هنر معرفی شد.

شالویی و دلایل پذیرش سمت معاون وزیر هنر

محمود شلویی در این جلسه گفت: با توجه به سابقه کاری من در معاونت هنری ، با نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد معاون وزیر هنر ، به عنوان معاون وزیر منصوب شود. آقای حسینی همچنین اعلام کرده بود که قصد دارد با معاون وزیر هنر خداحافظی کند و مدیر محترم فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی درخواست و تأکید کرد که آنها به خدمات آقای حسینی نیاز دارند ، بنابراین این تغییر ایجاد شد.

وی با قدردانی از خدمات حسینی گفت: هیچ کس نمی تواند خدمات آقای حسینی و همکارانش را در این چهار سال منکر شود که دو سال آن با مشکلاتی مانند شیوع کرونا ، مشکلات مالی و بودجه ای و دیگر مشکلات همراه بود. ” یکی از کارت های برنده آقای حسینی در معاونت هنری این بود که افراد باتجربه ، توانا و شناخته شده با معاون وزیر هنر همکاری می کردند. آقای حسینی هنرمند است و به موقعیت ، عنوان و مدیریت وی وابسته نیست ، اما در عین حال دغدغه خدمت و فعالیت در فرهنگ و هنر را نیز دارد. امیدواریم در زمینه جدید فعالیت نیز موفق باشند.

شالویی دلایل خداحافظی با حسینی / تلاش برای انجام کارهایی که وعده داده نشده است را بیان کرد

سید مجتبی حسینی و تلاش برای انجام کارهای دور از وعده

سید مجتبی حسینی نیز با تشکر از مدیران و همکاران معاونت هنری گفت: معاونت هنری حوزه های مختلفی دارد که هر کدام دارای شرایط و ادبیات متفاوتی هستند. سعی شد این برنامه با برنامه ریزی و انسجام فعالیتها برنامه ریزی و اجرا شود. کارها به دور از وعده ها انجام می شد ، به طوری که پس از انجام آنها قابل مشاهده و قضاوت بود. فعالیتهای مدنی مانند بهسازی موزه هنرهای معاصر تهران ، تئاتر اصلی شهر ، مجموعه بنیاد رودکی ، آثار موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان ، سازماندهی فرایندها و رویدادها ، هوشمندسازی ، فعالیتهای هنری استان ، برنامه ها و رویکردهای متناسب با شرایط کرونا از جمله موارد زیر بود. فعالیت ها. این کار در این مدت انجام شد و این به دلیل حضور مدیران و همکاران فعال و باتجربه ای است که صادقانه و مسئولانه در معاونت فعالیت می کنند.

در این دیدار ، احمد صدری ، دبیر شورای ارزیابی هنرمندان ، نویسندگان و شاعران کشور ، قادر آشنا ؛ مدیرکل هنرهای نمایشی ، مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی امین مویدی ، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی ، محمد الله یاری مدیرکل دفتر موسیقی ، علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنری ، مریم پورشهابی دبیر مد و لباس کشور سازمان ، آباد رضا اسلامی ، رئیس فرهنگسرای نیاوران ، مجید فروغی ؛ معاون روابط عمومی معاونت هنری ، علیرضا حافظی ، مدیر حراست معاون هنری وزیر هنر و عبدالرحیم سیاه كارزاح ، مدیر م theسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در آن حضور داشتند.

شالویی دلایل خداحافظی با حسینی / تلاش برای انجام کارهایی که وعده داده نشده است را بیان کرد

از زحمات مدیران معاون سابق وزیر هنر قدردانی کنید

محمدالله یاری در این جلسه گفت: آقای حسینی در این مدت برای هنر فعالیت کرد و در شرایط سخت حوزه هنری را مدیریت کرد ، از حمایت ها و حمایت های آقای حسینی قدردانی می کنم و برای آقای شالویی آرزوی موفقیت می کنم.

قادر آشنا ، مدیر کل هنرهای نمایشی نیز گفت: در بیش از 15 سال سابقه مدیرعاملی در زمینه فرهنگ و هنر این دوره ، یکی از منسجم ترین گروه ها را برای فعالیت ها دیدم.

احمد صدری نیز در این جلسه گفت: آقای حسینی فارغ از هنرمند بودن ، از تاریخ و مسائل هنر دانش و آگاهی دارد و در موارد مختلف مسائل و نکات مفصلی را ارائه کرد.

علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنری نیر در این جلسه گفت: در این مدت با حمایت جدی آقای حسینی از ارتقای کمی و کیفی آموزش هنری ، تغییراتی در فرآیندهای در زمینه هنرستان های هنرهای آزاد و هنرستان های هنرهای زیبا. ” و تعداد هنرستان ها به 59 فصل افزایش یافت.

شالویی دلایل خداحافظی با حسینی / تلاش برای انجام کارهایی که وعده داده نشده است را بیان کرد

سیدامین مedیدی نیز در این جلسه گفت: در این دوره سعی شد فعالیتها طبق ضوابط و مقررات هنری انجام شود و نگاه راهبردی در حوزه هنر دنبال شود.

در پایان این دیدار از سید مجتبی حسینی به دلیل خدمات وی در دوران تصدی معاونت هنری با اهدای تابلو و لوح تقدیر تجلیل شد.