فضاسازی آمریکا این بار با عنوان اعزام کشتی‌ به سواحل اشغالی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه بازی‌های روانی و جوسازی‌های روزها و شب‌های اخیر، این بار برخی رسانه‌ها در راستای همین برنامه‌ها خبر داده‌اند که آمریکا قصد اعزام کشتی‌های جنگی و جنگنده‌های خود به نزدیکی فلسطین اشغالی را دارد.

شبکه خبری الجزیره در همین راستا جمعه شب به نقل از یک مقام آمریکایی و بدون اینکه اسمی از این مقام ببرد اعلام کرد که ما در حال انتقال کشتی‌های جنگی و هواپیماهای جنگی به خاورمیانه در صورت پاسخ نظامی احتمالی ایران هستیم.

این مقام آمریکایی ناشناخته به شبکه الجزیره گفته است که کشتی‌ها و هواپیماهای جنگی از خارج از منطقه غرب آسیا به آب‌های فلسطین اشغالی اعزام خواهند شد.

گفتنی است در ادامه التهاب در اراضی اشغالی و فضاسازی کشورهای غربی و در صدر آن ایالات متحده و همچنین اظهارنظرهای ضد و نقیض مقامات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، ناظران سیاسی تحرک نظامی و سیاسی فزاینده روزهای اخیر کاخ سفید در حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل را نشان‌دهنده ادامه سیاست‌های آمریکا در بی توجهی به نقض قوانین بین المللی و معاهدات دیپلماتیک و ادامه سیاست‌های جنگ افروزی در منطقه غرب آسیا در حمایت از رژیم اسرائیل به دنبال حمله تروریستی این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق عنوان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید