پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری اسپوتنیک بامداد یکشنبه گزارش داد که پدافند هوایی سوریه در منطقه جنوبی این کشور در استان درعا با موشک‌های متجاوز اسرائیلی مقابله کردند.

به گفته رسانه روسی، پدافند هوایی ارتش این کشور به حمله هوایی اسرائیل به اهدافی در استان درعا در مناطق جنوبی سوریه پاسخ داد و آن را ناکام ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، پدافند هوایی سوریه در پاسخ به حمله موشکی رژیم صهیونیستی که نقاطی را در حومه شمالی استان درعا هدف قرار داده بود، موفق شد که در اقدامی حرفه‌ای موشک‌ها را پیش از آنکه به هدف برسند، رهگیری و نابود کند.

خبرنگار اسپوتنیک در سوریه گزارش داد که در پی حمله موشکی صهیونیست‌ها که قصد هدف قرار دادن ایستگاه رادار بین شهر إزرع و شهرک نامر در حومه شمالی استان درعا را داشتند، سامانه پدافندی به مقابله با آنها برخاست که تعدادی از موشک‌های شلیک شده رژیم صهیونیستی قبل از اصابت به اهداف تعیین شده توسط پدافند هوایی سوریه رهگیری و ساقط شد.

به گفته این منبع تنها خسارات مادی به همراه داشته است.

صهیونیست‌ها تا کنون بارها مناطق مختلف سوریه از جمله مناطق مسکونی را هدف تجاوز نظامی قرار داده‌اند. دولت دمشق نیز تا به حال چندین مرتبه در نامه‌هایی به مقامات سازمان ملل، خواستار اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار تجاوزات نظامی صهیونیست‌ها به سوریه شده است.

با وجود تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه تا کنون سازمان ملل و شورای امنیت اقدامی جهت توقف این اقدامات تجاوزکارانه انجام نداده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید